Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКундеус, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2017-02-28T15:51:13Z-
dc.date.available2017-02-28T15:51:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКундеус О. М. Формування ринкового середовища в сфері реалізації інноваційної продукції / О. М. Кундеус // Інноваційна економіка. – 2008. – №3. – С. 19-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15702-
dc.description.abstractРозглядаються основні аспекти формування ринкового середовища в сфері реалізації інноваційної продукції. Визначено основні етапи створення організаційно-економічного механізму управління інноваційною діяльністю агропромислового виробництва. Викладено алгоритм формування процесу поширення локальних завдань у середовищі первинних виробників сільськогосподарської продукції.uk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.subjectінноваційна продукціяuk_UA
dc.subjectагропромислове виробництвоuk_UA
dc.subjectінноваційна модельuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.titleФормування ринкового середовища в сфері реалізації інноваційної продукціїuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.