Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19941
Назва: | Модернізація дидактичних принципів навчання Я. А. Коменського у контексті сучасних технологій навчання у вищій школі |
Автори: | Рейдало, Віталіна |
Ключові слова: | модерація вища школа педагогічна технологія технологія навчання технологія розвивального навчання педагогічні принципи |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Проблеми підготовки сучасного вчителя |
Бібліографічний опис: | Рейдало В. Модернізація дидактичних принципів навчання Я. А. Коменського у контексті сучасних технологій навчання у вищій школі / В. Рейдало // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2014. – № 9. – С. 129-135. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються проблеми сучасної методики викладання української літератури у вищій школі, зокрема ефективність засто- сування технології модерації у навчанні студентів магістратури при викладанні курсу «Методика викладання української літератури у вищій школі», звертається увага на одне з головних завдань ВНЗ – підготовки майбутніх викладачів з української літератури, формування їх професійно- методичної компетентності шляхом використання у навчальному процесі сучасних технологій навчання. Представлено концептуальні основи техно- логії розвивального навчання, зокрема модерації. Водночас, висвітлю- ються погляди видатного чеського педагога Я. А. Коменського на систему навчання та проаналізовано можливість застосування його дидактичних принципів на практиці у процесі викладаннямодеративної лекції у вищій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19941 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рейдало В. Модернізація дидактичних принципів.pdf | 257.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.