Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMatviiv, Mykola-
dc.date.accessioned2017-06-19T13:54:46Z-
dc.date.available2017-06-19T13:54:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationMatviiv, М. Investigation of the relationship marketing conception in the international market [Text] / Mykola Matviiv // Journal of european economy. - 2010. - Vol. 9, № 1. - P. 448-461.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20938-
dc.description.abstractThe relationship marketing is considered. It provides the directness of the firm’s marketing activity on the determination of long-term functional, preferred relationships both with the workers of the firm and potential customers (consumers). The interrelations marketing conceptions in the international market are defined. The content and structure of promotion functions and principles of the enterprise’s personnel is showed. They are: economic, social and moral. The model of using of consumer satisfaction, quality of goods and index of satisfaction of consumer expectations of its using is proved.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectConsumeruk_UA
dc.subjectindex of satisfaction of consumer expectationsuk_UA
dc.subjectgoodwilluk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectjob stimulationuk_UA
dc.titleInvestigation of the relationship marketing conception in the international marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№4) Грудень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviiv M..pdf128.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.