Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2017-09-22T20:03:49Z-
dc.date.available2017-09-22T20:03:49Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationСерединська В.М.Використання евристичних методів у оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Серединська В.М. Загородна О.М, Федорович Р.В. //Наукові записки: зб. наук. праць / під ред. заслуженого діяча науки і техніки України, д.е.н., проф. Шкарабана С.І. – Тернопіль, Економічна думка, 2001. – Випуск 9. – С. 201-216.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22910-
dc.description.abstractЗапропоновано алгоритм вибору оптимального варіанту рекламної діяльності з використанням методів економічної евристикиuk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectевристикаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectекспертиuk_UA
dc.titleВикористання евристичних методів у оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
використання евристичних методів в оцінці і відборі.pdf356.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.