Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій В.-
dc.contributor.authorFurman, Anatoliy V.-
dc.date.accessioned2017-09-25T12:00:32Z-
dc.date.available2017-09-25T12:00:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationФурман, А. В. Модульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної освітньої взаємодії [Текст] / Анатолій В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 171-182.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23009-
dc.description.abstractУ статті вперше обґрунтовується сутнісна відмінність між типовим підручником як засобом учіння і модульно-розвивальним підручником як психодидактичним інструментом уможливлення ефективної, полідіалогічної і полісмислової, взаємодії у класі чи аудиторії. При цьому останній осмислюється як квазісуб’єкт вітакультурно концентрованого й ситуативно актуалізованого в ньому змісту-миследіянню, котре спричинює виникнення особливого значеннєво-смислово-чуттєвого простору повноцінної причетності учня (студента) до світу культури і всесвіту життя як співавтора цього типу інноваційного підручника, котрий оптимізує перебіг свого саморозвитку як суб’єкта, особистості, індивідуальності, універсуму. В результаті доводиться, що теорія, методологія, технології проектування, створення, експертизи і застосування модульно-розвивального підручника є альтернативними принципам, параметрам, показникам та умовам використання типових шкільних і ВНЗівських підручників. Важливо й те, що цей підручник, на відміну від традиційного, практикує ковітальну складність у її центральній ланці - напруженій роботі проблемно-діалогічної свідомості того, хто з ним регулярно взаємодіє. This article presents the most important difference between the typical student’s book for studying and the modern developed student’s book with modal aspect for possibility of effective polydiological understandable interaction in classroom or auditorium. In this comparison the modern student’s book with modal aspect is consider to be vitacultural concentrated subject which situational actual content for thinking developing. This stuff helps to a pupil (student) to feel himself the participant of the book content, to have a look on the world culture. This type of modern innovational school book is self-developed like a subject of personality, individuality, universe. It is important that this textbook, unlike the traditional, practices covital complexity in its central chain – intensive work of problem-dialogical conscious of the one who regularly interacts with him.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectосвітня модельuk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectінноваційна система модульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.subjectпідручникотворення як процес і системаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectосвітня, полідіалогічна і полісмислова взаємодіяuk_UA
dc.subjectпідручник як засіб і як інструментuk_UA
dc.subjectзначеннєво-смислово-чуттєвий простірuk_UA
dc.subjectінструментuk_UA
dc.subjectзначеннєво-смислово-чуттєвий простірuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручник як квазісубє'ктuk_UA
dc.subjecteducational modeluk_UA
dc.subjectschool bookuk_UA
dc.subjectinnovational system of developing educationuk_UA
dc.subjectbookmaking like a process and systemuk_UA
dc.subjectdeveloping school bookuk_UA
dc.subjectpolydialogical understandable interactionuk_UA
dc.subjectschool book like a mean and instrumentuk_UA
dc.titleМодульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної освітньої взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeModule-developing textbook as an instrument of efficient educational interactionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 1 (39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анатолій В. Фурман.pdf453.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.