Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23332
Назва: | Психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг |
Інші назви: | Psychosemantic invariants of projecting of training books |
Автори: | Гірняк, Галина Girnyak, Halyna |
Ключові слова: | вітакультурна парадигма підручникотворення знак символ слово текст мова навчальна книга денотат значення поняття особистісний смисл життєвий сенс психосемантика культурні коди декодування інформація інваріант вербально-логічне мислення тлумачення інтерпретація vitacultural paradigm creation of textbook sign symbol word text language educational books denotatum meaning concept personal meaning the meaning of life psychosemantics cultural codes decoding information invariant verbal-logical thinking explanation interpretation |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Гірняк, Г. Психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення (денотат, зміст знаків) як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості). Воднораз обстоюється ідея, що зазначені інваріанти можуть слугувати критеріями розмежування рівнів оволодіння студентами навчальною інформацією, а відтак і є потенційними параметрами ефективної читацької діяльності останніх. In an article on the theoretical and methodological level, the study analyzed psychosemantic invariants designing educational books (a sign and symbol of a culture of evidence, call and text as the basic unit of written language, the objective value (denotatum, the content of signs) as a means of organizing cultural understanding, personal sense and meaning of life as factors in the formation of consciousness). And also promote the idea that the above invariants can at the same time serve as criteria for distinguishing levels of student mastery of educational information, and therefore the potential parameters of the effective reading of the latter. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23332 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2010, № 1 (39) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк Г..pdf | 479.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.