Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23628
Назва: | Пам'ятник селу: психолого-педагогічний акорд |
Інші назви: | The monument to the village: psychology-pedagogical accord |
Автори: | Вихрущ, Анатолій Vykhrushch, Anatoliy |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Вихрущ, А. Пам'ятник селу: психолого-педагогічний акорд [Текст] / Анатолій Вихрущ // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 23-24. |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано низку аргументів на підтримку фундаментальної і водночас унікальної за змістом та оформленням книги В.П. Мовчана, І.А. Нерубай-ського, В.Й. Олійника “Криві Коліна крізь терни і роки. В історії села - історія України” (К., 2010. - 712 с.). Суть психолого-педагогічного акордного упредметнення полягає не тільки в дієвому розвої національної ідеї у часопросторі окремого українського села, а й у її багатоголосому людському об’єктивуванні як стану креативної самосвідомості і поборного духу. До того ж книга, поєднуючи переваги монографії, посібника, довідника і хрестоматії, справляє потужний виховний вплив на кожного, кому дорогі родинні першооснови. In the article the row of documents on the support of fundamental and at the same time unique book of V. Movchan, I. Nerubaiskyi and V. Oliynyk “Kryvi Kolina: through thorns and years. In the history of village – the history of Ukraine” has been given. The essence of psychology-pedagogical accord subject consists not only in the active development of national idea in the time-space of a separate Ukrainian village, but as well in the multi-voice human objectivisation as a state of creative self-consciousness and invincible spirit. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23628 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 1 (43) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вихрущ А..pdf | 292.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.