Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.contributor.authorГалушка, Наталя Йосипівна-
dc.date.accessioned2017-10-25T20:02:31Z-
dc.date.available2017-10-25T20:02:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГоляш І.Д. Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні // І.Д.Голяш, Н..Галушка / Наука молода. – Вип. 13. – Тернопіль: «Економічна думка». - 2010. – С.15-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23698-
dc.description.abstractУ статті досліджено економічні проблеми в сфері охорони здоров’я. Запропоновано використання ринкового підходу для задоволення потреб споживачів медичних послуг та застосування маркетингу для забезпечення високої ефективності управління системою охорони здоров’я.uk_UA
dc.subjectохорона здоров'яuk_UA
dc.subjectмаркетингова системаuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleПобудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Побудова марк.сист ох. зд..pdf443.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.