Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24000
Назва: | Концептуальне та емпіричне підґрунтя психологічного моделювання полікультурної освіти |
Інші назви: | Conceptual and empiric grounds of psychological simulation of polycultural education |
Автори: | Чорний, Євген Chornyi, Yevhen |
Ключові слова: | полікультурна освіта мультикультуралізм ентелогенетична телеогенетична флексіогенетична та аксіогенетична освітні системи психічне і психологічне рефлексивне трендове і трансформаційне моделювання polycultural education polyculturalism entelogenetic teleogenetic fleksiogenetic aksiogenetic educational system mental and psychological modeling reflexive trending and modeling transformational |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Чорний, Є. Концептуальне та емпіричне підґрунтя психологічного моделювання полікультурної освіти [Текст] / Євген Чорний // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 101-109. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються зміст та обсяг поняття “полікультурна освіта”, дається визначення терміна “полікультурна особистість”. Охарактеризована сутність психічного та психологічного моделювання як методологічного фундамента і воднораз як технологічного інструментарію полікультурної освіти. Подана авторська типологія освітніх систем. Наведено основні чинники, цілі і критерії успішності реалізації трансформаційного моделювання освітнього простору в напрямку полікультурності, а також розкрито психологічний зміст етапів цього процесу. In the article the content and scope of “polycultural education” has been disclosed. It also provides a definition of “polycultural personality”. The concept of “mental modeling” and “psychological modeling” as a methodological basis and technological tools of polycultural education has been described. Author’s typology of educational systems is described. The basic factors, goals and success criteria for the implementation of the transformational model of educational space in the direction of polyculturalism are given in the text, and content of the stages of this process has been disclosed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24000 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 4 (46) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чорний Є..pdf | 523.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.