Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24006
Назва: | Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів |
Інші назви: | The model of psychological projecting of innovative educational textbooks complexes for higher educational establishments |
Автори: | Гірняк, Галина Girniak, Halina |
Ключові слова: | планування програмування моделювання наукове проектування соціогуманітарне проектування психологічне проектування проект навчально-книжковий комплекс (НКК) читацька діяльність planning programming simulation scientific engineering socio-humanitarian design psychological projection design teaching and book complex (TВC) the reading activity |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Гірняк, Г. Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 129-140. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено спробу розмежувати різні способи науково прогнозованого майбутньотворення (планування, проектування, програмування, моделювання) та критеріально виокремити їх сутнісні ознаки; розвести на понятійному рівні основні різновиди проектування у контексті вказаної проблематики; диференціювати рівні, компоненти, стадії, етапи та параметри цього способу конструювання; окреслити перспективи застосування психологічного проектування у процесі розробки змісту і структури інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів, а також розглянути підняту проблематику у контексті проектування навчально-виховного процесу, дидактичного матеріалу, навчальних задач, читацької діяльності та формування індивідуальних пізнавальних стилів студентів. The article attempts to delineate the different ways of building scientific forecast of the future (planning, design, programming, modeling) and the criterion to allocate their essential features; dilute is conceptually the main types of design in the context of the raised issues; differentiate levels, components, stages, phases and parameters of this ways to design, identify prospects for the use of psychological projection in the development of innovative content and structure of educational books for complexes of higher education institutions, as well as to consider the issues raised in the context of the design of the educational process, teaching materials, learning tasks, reading activity and the formation of individual cognitive styles students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24006 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 4 (46) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк Г..pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.