ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 144
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Актуалізація моделі підприємницьких університетівЛагоцька, Наталія
2016Управління системним розвитком підприємств в умовах реалізації ними соціальних програмКульбако, Марія
2016Дослідження бізнес-середовищаКороленко, Катерина
2016The role of the manager communication competence in relation to the employeeKwiatkowski, Cezary
2016Dzialalność biegłego rewidenta, a przepisy miedzynarodoweKarpinska, Marzena
2016Маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваКарпенко, Віталій
2016Оцінка персоналу підприємства як основна складова ефективного його управлінняКабаченко, Яна
2016Jakości kształcenia szkolnictwa wyższego a bezrobocieJoachimiak, Izabela
2016Total productive maintenance, jako optymalizacja efektywności maszyn i urzadzeńZug, Magdalena
2016The essence of waste managementZielinska, Anetta
2016Znaczenie statystyki w racjonalnej gospodarce zyźytym sprzetem elektrycznym i elektronicznymDrozda, Mariola
2016System leds jako alternatywna forma dzialalnosci gospodarczejGrabowska, Monika
2016The importance and influence of marketing on the development of a regionGalka, Agnieszka
2016Взаємодія бізнесу, держави та університетів у забезпеченні якості вищої освітиГалько, Людмила
2016Сучасні тенденції розвитку європейського ринку деревних пелетГалиш, Наталія
2016Управління факторами конкурентоспроможності підприємстваГаврилюк, Світлана
2016Сучасні підходи до розгляду процесу управління оборотними активамиВойцеховська, Софія
2016Конкурентоспроможність аграрних підприємств в забезпеченні інноваційного розвиткуБриндзя, Олена
2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб'єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна
2016Роль інтелектуалізації промислових підприємств у забезпеченні виробництва продукції з високою доданою вартістюБогуцька, Ольга; Брюховецький, Ярослав
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 144