Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДробчак, Жанна Ігорівна-
dc.date.accessioned2018-03-05T08:31:39Z-
dc.date.available2018-03-05T08:31:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДробчак, Ж. І. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Жанна Ігорівна Дробчак ; наук. керівник к.е.н. П. С. Бабій. – Тернопіль, 2018. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26912-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено теоретичні засади, принципи і практичні аспекти бренд-менеджменту у роздрібній торгівлі, резерви поліпшення використання бренду як маркетингового інструменту у механізмі просування продукції на ринку.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectнематеріальні активи підприємстваuk_UA
dc.titleБрендинг як маркетинговий інструмент у торгівліuk_UA
dc.title.alternativeBranding as a marketing tool in tradeuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дробчак Жанна ПТБД.pdf597.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.