Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-03-13T12:47:39Z-
dc.date.available2018-03-13T12:47:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБорисова, Т. Теоретичні імплікації маркетингових практик некомерційних підприємств та організацій [Текст] / Тетяна Борисова // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2013. - № 20. - С. 11-15.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27144-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність визначення теоретичних та соціально-історичних підвалин становлення маркетингу некомерційних підприємств та організацій. Виділені історичні етапи становлення некомерційного маркетингу. Розглянуто соціальні, ринкові та організаційні причини виникнення некомерційного маркетингу. Виявлено основні проблеми маркетизаціінекомерційного сектору в Україні. The actuality of research of theoretical and social-historical fundamentals of the noncommercial marketing is grounded in the article. The historical stages of the noncommercial marketing evolution are offered here. Social, market, organizational reasons of origin of the noncommercial marketing are considered here. The basic problems of marketization of Ukrainian noncommercial sector are considered in the article.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТеоретичні імплікації маркетингових практик некомерційних підприємств та організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова.pdf155.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.