Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28457
Назва: | Менеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвитку |
Інші назви: | Management in Higher School: Problems and Aspects of Development |
Автори: | Осік, Юрій Osik, Yuriy |
Ключові слова: | вища школа модель менеджменту людина економічний стиль життя економічне щастя матеріальні блага духовні цінності етичний менеджмент рефлексивність менеджера емоційне сприйняття тестування професійна компетентність higher school model of management person economical lifestyle material welfare spiritual values ethical management reflexivity of a manager emotional acceptance testing professional competence |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Осік, Ю. Менеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвитку [Текст] / Юрій Осік // Психологія і суспільство. – 2012. – № 3. – С. 108-112. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює низку “незручних” питань для сучасної освітньої моделі менеджменту у вищій школі, а саме: а) що таке економіка щастя і як їй навчати?, б) як можливе соціально-етичне узмістовлення менеджменту у діяльності майбутнього фахівця?, в) чому потрібна рефлексія у менеджменті і як ії здійснювати ефективно?, г) чим вагоме емоційне сприйняття економічної поведінки та якою мірою на емоції і почуття має зважати менеджер?, д) у чому обмеженість тестового контролю знань студентів як для їхньої професійної компетентності, так і для повноцінного особистісного розвитку. The article touches upon a number of “uncomfortable” for the modern educational model of management in higher school questions, namely: a) what is economy of happiness and how to teach it?, b) how is it possible to add some social-ethical features to management in the activity of a future specialist?, c) why is reflection need in management and how to realize it efficiently?, d) the significance of emotional acceptance of economical behavior and how much has the manager give attention to emotions and feelings”, e) where is the limitation of tests evaluation of students knowledge for their professional competence and full personal realization? |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28457 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2012, № 3 (49) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Осік.pdf | 326.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.