Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій В. | - |
dc.contributor.author | Шляхова, Зоя | - |
dc.contributor.author | Furman, Anatoliy V. | - |
dc.contributor.author | Shlyakhova, Zoya | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T12:00:40Z | - |
dc.date.available | 2018-05-04T12:00:40Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. В. Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) [Текст] / Анатолій В. Фурман, Зоя Шляхова // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 167-177. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28474 | - |
dc.description.abstract | Аналітично висвітлюються результати 13-річного проведення науковцями і практиками фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження інноваційної системи модульно-роз-вивального навчання в одній із загальноосвітніх шкіл м. Куп’янська Харківської області у її центральній ланці упредметнення - у психомистецькій організації паритетної освітньої взаємодії учасників навчального процесу. Обґрунтовуються психолого-педагогічні умови і чинники, психодіагностичні методики і ситуації, оргтехнологічні інваріанти і психодидактичні моделі, програмово-методичні засоби та інноваційні інструменти уможливлення модульно-розвивального освітнього циклу в наступності його пізнавально-інформаційного, нормативно-регуляційного, ціннісно-рефлексивного і духовно-креативного періодів. Детально описуються здобутки соціально-психологічної служби школи, особливості виконання педагогічним колективом програми дистанційної перепідготовки вчителя як психолога-дослідника. Подаються кількісні та якісні результати моніторингу системних експериментальних змін у життєдіяльності загальноосвітнього закладу та динаміки розвитку інтелектуальної, особистішої і психодуховної сфер учнів, а також фіксуються найбільш значущі продукти творчості освітян-новаторів. У підсумку чинний експеримент визнано не лише успішно здійсненим, а й переведено школу в режим науково забезпеченої та професійно здійснюваної інноваційної освітньої діяльності. The article highlights the results of the 13-years fundamental social-psychological experiment on implementation of the innovative system of module-developing education at the school of Kupiansk in its core link – in the psycho-artistic organization of equal educational interaction of the participants of educational process. The psychology- pedagogical conditions and factors, psycho-diagnostical methods and situations, organization-technological invariants and psycho-didactics models, program-methodical means and innovative instruments of enabling the module- developing education cycle in continuity of its cognitive- information, normative-regulative, valuable-reflective and spiritual-creative stages, have been considered. The achie- vements of the social-psychological school service, the fea- tures of carrying out by the pedagogical collective the curricu- lum of the distance retraining a teacher as a psychologist- investigator have been revealed. The qualitative and quan- titative results of monitoring of the system experimental changes in the activity of secondary school and the dyna- mics of the development of intellectual, personal and psycho-spiritual spheres of pupils have been presented; the significant results of creative work of educators-innovators have been documented. Finally, the experiment has been acknowledged not only as a successfully completed, but implemented into school regime as a scientifically grounded and professional innovative education activity. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | фундаментальний соціально-психологічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | “Школа демократії” | uk_UA |
dc.subject | система модульно-розвивального навчання А.В. Фурмана | uk_UA |
dc.subject | соціально -культурно-психологічний простір експериментальної школи | uk_UA |
dc.subject | паритетна освітня взаємодія | uk_UA |
dc.subject | психомистецькі технології навчання | uk_UA |
dc.subject | проблемно-модульна програма | uk_UA |
dc.subject | навчальний модуль | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальний освітній цикл | uk_UA |
dc.subject | граф-схема навчального курсу | uk_UA |
dc.subject | освітній сценарій | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальний підручник | uk_UA |
dc.subject | освітня програма самореалізації особистості | uk_UA |
dc.subject | учитель як психолог-дослідник | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | експертиза | uk_UA |
dc.subject | особистісна адаптованість | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | fundamental social-psychological experiment, | uk_UA |
dc.subject | “School of Democracy” | uk_UA |
dc.subject | system of module-developing education of A.V. Furman | uk_UA |
dc.subject | social-cultural-psychological space of experimental school | uk_UA |
dc.subject | equal education interaction | uk_UA |
dc.subject | psycho-artistic technology of education | uk_UA |
dc.subject | problem-module curriculum | uk_UA |
dc.subject | education module | uk_UA |
dc.subject | module-developing education cycle | uk_UA |
dc.subject | graph-schemes of education courses | uk_UA |
dc.subject | education scenario | uk_UA |
dc.subject | module-developing text-book | uk_UA |
dc.subject | education program of self-realization of a personality | uk_UA |
dc.subject | teacher as a psychologist-investigator | uk_UA |
dc.subject | monitoring | uk_UA |
dc.subject | expertise | uk_UA |
dc.subject | personal adaptability | uk_UA |
dc.subject | innovative education activity | uk_UA |
dc.title | Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) | uk_UA |
dc.title.alternative | Innovative System of Module-Developing Education (generalization of the results of scientific program) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2012, № 4 (50) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 568.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.