Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29208
Назва: | Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників |
Автори: | Гірняк, Андрій |
Ключові слова: | модульно-розвивальний підручник методологічна план-карта фундаментально-психологічний експеримент експертиза якості перевірка ефективності апробація методи дослідження система оцінювання критерії параметри показники |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 151-157. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблематику комплексної психолого-педагогічної експертизи інноваційних підручників як сукупність параметрично-критеріаль-ного поля оцінювання навчальної книжки, експертизи її якості, експериментального дослідження ефективності та апробації в умовах освітньої практики. Також виділено, проаналізовано та згруповано методики експериментального дослідження ефективності МРП як носія певного фрагмента соціокультурного досвіду людства (освітнього змісту), організатора процесу вітакультурного збагачення учнів і чинника розвитку їхніх психічних процесів, станів і властивостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29208 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 1 (31) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк.pdf | 704 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.