Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29340
Назва: | Світоглядні координати розвитку національної освіти |
Автори: | Устенко, Олександр |
Дата публікації: | 2000 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Устенко, О. Світоглядні координати розвитку національної освіти [Текст] / Олександр Устенко // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 4-13. |
Короткий огляд (реферат): | Для вищої школи, яка є консервативною як у позитиві, так і негативі водночас, важливо спроектувати та впровадити новий науково-культурний простір, який би був оазисним утіленням сучасної європейської цивілізації. У такому вищому закладі, сподіваємося недалекого майбутнього, викладач, працюючи зі студентами, не просто передає той чи той предметний зміст курсу. Він керується іншими стратегією і тактикою навчання, коли оволодіння професією відбувається головно на рівні вироблення ефективних соціальних норм (плани, проекти, програми, технології, методи тощо) і цінностей (ідеї, ідеали, оцінки, кодекси, переконання та ін.). Тоді й наукові знання добуваються кожним у контексті розуміння значень і прийняття смислів, тобто стають особистіс-ними, культуротворчими. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29340 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Устенко.pdf | 216.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.