Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29420
Назва: | Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури |
Автори: | Бригадир, Марія |
Ключові слова: | інноваційна освіта модульно-розвивальна система соціально-культурний простір освітній процес параметри критерії організаційний клімат соціально-психологічний клімат наукове проектування організаційний простір полімотивація інформаційний, діловий і психологічний обміни соціальний контроль комунікація паритетна взаємодія |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Бригадир, М. Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 133-149. |
Короткий огляд (реферат): | здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічного проектування освітнього процесу за двома сферами функціонування: організаційного і соціально-психологічного кліматів, що забезпечують ефективну діяльність школи за взаємозалежними макро- і мікрорівнями; характеризуються у взаємо-доповнені принципи, параметри, критерії і показники ефективної педагогічної співдії, пропонується авторська оргмодель ситуативного творення циклу розвивальної взаємодії особистостей у структурі інноваційної соціо-системи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29420 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 1 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бригадир.pdf | 411.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.