Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29467
Назва: | Агресивна дитина: зрозуміти, щоб допомогти |
Автори: | Мединська, Юлія |
Ключові слова: | агресія агресивність механізми формування агресії функціональна та дисфункціональна сім’ї міжособистісні стосунки потреба в агресії базальна тривога звільнення від тривоги трансформація емоції гніву зміщення агресивного імпульсу авто-агресія соматизація соціалізація агресивності |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Meдuнcька, Ю. Агресивна дитина: зрозуміти, щоб допомогти [Текст] / Юлія Meдuнcька // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 107-118. |
Короткий огляд (реферат): | На основі наявного теоретичного матеріалу в концептуальних межах психоаналітичного напрямку психології та психотерапії агресія пояснюється як реакція на фрустрацію, котра насправді має дуже складну структуру, багато латентних аспектів різної значущості та рівня травматизації для кожної конкретної дитини. З огляду на ускладнену будову досліджуваного явища, розглянуті підходи до розуміння переживань агресивної дитини не заперечують, а, швидше, доповнюють один одного. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29467 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 1 (7) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Meдuнcька.pdf | 427.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.