Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29487
Назва: | Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі |
Автори: | Тімотін, Андріана |
Ключові слова: | інноваційна поведінка освітній оргпроцес модульно-розвивальне навчання соціокультурне проектування соціальний діалог спілкування комунікація інтеракція перцепція духовно-інтуїтивний аспект освітні сценарії соціопроекти паритетна діяльність соціальний контроль установки інформаційний, діловий, психологічний, духовний обміни (ІДПДО) |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / Андріана Тімотін // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 105-123. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється науковий аналіз змісту проектної діяльності за основними періодами модульно-розвивального оргциклу та аспектами-сторонами соціального спілкування; характеризуються рівні наукового проектування комунікативного взаємообміну як учинково-діяльнісний перебіг освітотворення; емпірично обґрунтовується структурно-часова динаміка соціальних процесів за повноцінного спілкування учасників взаємин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29487 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тімотін.pdf | 431.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.