Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29488
Назва: | Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції |
Автори: | Бамбурак, Наталія |
Ключові слова: | інноваційна система освіти модель навчання особистісно зорієнтоване навчання модульно-розвивальна система навчальний модуль освітня діяльність Я-концепція позитивна Я-концепція психосоціальний розвиток розвивальна взаємодія |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Наталія Бамбурак // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 124-141. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється соціально-психологічний аналіз особистісно зорієнтованих інноваційних моделей освітньої діяльності; висвітлюється досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обґрунтування системи моульно-розвивального навчання, яка різнобічно розвиває Я-концепцію особи; доводиться, що у процесі розвивальної взаємодії вчителя і учня формується позитивна Я-концепція, котра розширює поле внутрішньої свободи, гармонії і духовного самовдосконалення кожного учасника інноваційного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29488 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бамбурак.pdf | 431.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.