Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29489
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T13:10:19Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T13:10:19Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 142-159. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29489 | - |
dc.description.abstract | За модульно-розвивальної системи школяр не тільки оволодіває теоретичними знаннями основ наук, не лише прилучається до мистецтва соціально-прийнятного їх нормування, а ще й навчається виділяти, аналізувати і співвідносити з предметною ситуацією власні дії, переосмислювати образи предметної ситуації задачі (інтелектуальні смисли) та власні психічні образи, з якими ототожнює себе Я (особистісні смисли). Це спричинює виникнення новоутворень у внутрішньому світі людини, пов’язаних із її продуктивною самозміною і саморозвитком. Тоді в неї закріплюється адекватний рефлексивний спосіб здійснення самої себе, ключовий момент якого полягає у виробленні нової, відмінної від попередньої, позиції, а відтак і в активній самоперебудові її як особистості та самореорганізації власного миследіяння. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна інноваційна система | uk_UA |
dc.subject | соціально-культурнопсихологічний простір | uk_UA |
dc.subject | розвивальна педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна; особистісна; кооперативна; духовно-екзистенційна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | навчальна проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення | uk_UA |
dc.subject | паритетна співдіяльність | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні уявлення | uk_UA |
dc.title | Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко.pdf | 448.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.