Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29491
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ященко, Елеонора | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T13:14:36Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T13:14:36Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Елеонора Ященко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 160-169. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29491 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовані основні та похідні параметри соціально-культурного простору в контексті розвивальної взаємодії; окреслені показники ефективності психологічного впливу та проведений їх структурний аналіз; запропонована схема оптимального використання видів, способів та методів психологічного впливу в цілісному циклі інноваційного освітнього процесу. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | психологічний вплив | uk_UA |
dc.subject | параметри ефективності | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктна та психокультурна парадигми | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна стратегія | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | класи, види, типи психологічного діяння | uk_UA |
dc.subject | форми, способи, методи, засоби психологічного впливу | uk_UA |
dc.subject | психокультурний розвиток | uk_UA |
dc.title | Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ященко.pdf | 350 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.