Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29501
Назва: | Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) |
Автори: | Бригадир, Марія |
Ключові слова: | соціально-психологічний проект модульно-розвивальна оргсистема оргформа міні-модуль організаційний клімат соціально-психологічний клімат оргкультура векторна модель доцільність запровадження інновації ефективність експериментальної школи експертно-діагностичне обстеження організаційна ефективність |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 187-200. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтований процес створення векторної моделі оцінки організаційної ефективності експериментальної школи як соціо-культурної інституції; методами математично-статистичної обробки результатів експертно-діагностичного обстеження, виявлені умови та чинники доцільного конструювання орг-схем взаємодії учасників соціосистеми на різних етапах фундаментального експерименту; описана та проаналізована наявність можливих труднощів і проблем при проектуванні оргмоделі інноваційного навчання; встановлені генералізуючі важелі спричинення позитивних змін організаційної культури на макро- і мікроструктурних рівнях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29501 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бригадир.pdf | 380.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.