Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29691
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T11:52:25Z | - |
dc.date.available | 2018-06-14T11:52:25Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 78-96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29691 | - |
dc.description.abstract | Даним дослідженням треба обґрунтувати психологічну структуру ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу між наставником й наступниками, що головно співпадає із третім періодом повного функціонального циклу навчального оргмодуля у системі модульно-розвивальної освіти. Довести, що запропоновані нами складові зазначеного самодіяння (параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, механізм перцептивного сприйняття і пізнання один одного, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору) спричинюють становлення учнів (студентів) як індивідуальностей освітніх ціннісно-смислових вчинкових дій. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-смислова сфера | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-індивідуальнісний самовплив | uk_UA |
dc.subject | соціально-культурно-психологічний простірчас (СКПП-час) | uk_UA |
dc.subject | параметр автономності | uk_UA |
dc.subject | теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу | uk_UA |
dc.subject | принцип ментальності | uk_UA |
dc.subject | процес освіти | uk_UA |
dc.subject | інноваційні програмово-методичні засоби | uk_UA |
dc.subject | метод морального вибору | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | ситуація | uk_UA |
dc.subject | нормативно-регуляційна мотивація | uk_UA |
dc.subject | освітня вчинкова дія | uk_UA |
dc.subject | післядія | uk_UA |
dc.subject | складові самовпливу | uk_UA |
dc.title | Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 3 (13) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 521.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.