Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29693
Назва: | Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції |
Автори: | Ткачук, Світлана |
Ключові слова: | інноваційна освіта модулъно-розвивалъна оргсистема Я-концепція Я-образ Я-ставлення Я-вчинок Я-духовне позитивна і негативна Я-концепції самоповага паритетна освітня діялъністъ повноцінно функціоналъна особистістъ та її характеристики відкритість до переживань емпірична свобода креативність |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції [Текст] / Світлана Ткачук // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 107-113. |
Короткий огляд (реферат): | Різноаспектно висвітлений психологічний зміст поняття про Я-концепцію, її значення і функції в житті людини; здійснений теоретичний аналіз актуалізованого динамічного перебігу складових цього центрального конструкта самосвідомості за модульно-розвивального інноваційного навчання; обґрунтовані характеристики повноцінного функціонування студентів як особистостей паритетної освітньої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29693 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 3 (13) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ткачук.pdf | 265.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.