Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава-
dc.date.accessioned2018-06-15T07:28:30Z-
dc.date.available2018-06-15T07:28:30Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 46-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29705-
dc.description.abstractЗа спеціально створених інноваційних умов навчання у школярів формуються і розвиваються рефлексивні знання, вміння, цінності, духовні смисли. Рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення на інформаційно-пізнавальному періоді модульно-розвивального освітнього циклу забезпечує внутрішню потребу, змістовне налаштування і смислове прискорення розумової праці наступників. Роль рефлексії полягає в усвідомленні, контролі та регулюванні мислен-нєвої діяльності в очевидному для суб’єкта предметному змісті проблемної ситуації та побудові адекватної діяльної перспективи наступного пошуку. Два взаємодоповнювальні механізми інтелектуальної рефлексії - генерація і контроль - забезпечують регуляцію проблемно-операційних трансформацій змісту задачі, стимулюють розуміннєво-дослідницьку активність учнів під час розв’язування навчальних проблемних ситуацій.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна модульно-розвивальна система навчанняuk_UA
dc.subjectрефлексивний компонент пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.subjectінтелектуальна рефлексіяuk_UA
dc.subjectвнутрішня проблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectрефлексивна активністьuk_UA
dc.subjectрефлексивний контрольuk_UA
dc.titleПроцеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому цикліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко.pdf324.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.