Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29708
Назва: | Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу |
Автори: | Ребуха, Лілія |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система навчання закономірності освітньої взаємодії інноваційні освітні технології соціальне спілкування самореалізація психолого-педагогічні закономірності навчально-виховний процес логіка розвитку освітнього циклу закономірності цілісного модульно-розвивального процесу модулі знань, умінь, норм і цінностей соціально-культурний простір вітакультурне зреалізування учителя і учня |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 75-95. |
Короткий огляд (реферат): | Критично висвітлюються закономірності основних теоретичних систем сучасності у сфері освіти; обґрунтовується логіка розгортання навчального, виховного та освітнього циклів-процесів; здійснюється психолого-педагогічний аналіз структурно-функціональних зв’язків модульно-розвивального оргпростору за періодами повного функціонального циклу та змістовно охарактеризовуються закономірності навчання, виховання, освіти і самореалізації експериментальної системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29708 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 4 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ребуха.pdf | 430.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.