Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлімова, Світлана-
dc.date.accessioned2018-06-19T08:34:30Z-
dc.date.available2018-06-19T08:34:30Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationАлімова, С. Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів [Текст] / Світлана Алімова // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 63-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29780-
dc.description.abstractПроведено аналіз психологічної взаємозалежності між мисленням та уявою у процесі творчого акту; окреслені шляхи подолання психологічної інерції; розглянуто залежність між психологічним відторгненням і ступенем складності задач; намічені принципи і способи використання індивідуалізованої стратегії творчої діяльності.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпсихолого-аналітичні аспектиuk_UA
dc.subjectіндивідуалізована стратегія творчої діяльностіuk_UA
dc.subjectметоди науково-технічної творчостіuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectпсихологічна інерціяuk_UA
dc.subjectпсихологічне відторгненняuk_UA
dc.titleПсихолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алімова.pdf496.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.