Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алімова, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T08:34:30Z | - |
dc.date.available | 2018-06-19T08:34:30Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Алімова, С. Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів [Текст] / Світлана Алімова // Психологія і суспільство. – 2005. – № 1. – С. 63-68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29780 | - |
dc.description.abstract | Проведено аналіз психологічної взаємозалежності між мисленням та уявою у процесі творчого акту; окреслені шляхи подолання психологічної інерції; розглянуто залежність між психологічним відторгненням і ступенем складності задач; намічені принципи і способи використання індивідуалізованої стратегії творчої діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | психолого-аналітичні аспекти | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізована стратегія творчої діяльності | uk_UA |
dc.subject | методи науково-технічної творчості | uk_UA |
dc.subject | творче мислення | uk_UA |
dc.subject | психологічна інерція | uk_UA |
dc.subject | психологічне відторгнення | uk_UA |
dc.title | Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 1 (19) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Алімова.pdf | 496.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.