Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29798
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T10:40:13Z | - |
dc.date.available | 2018-06-19T10:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв'язування навчальних задач [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 76-86. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29798 | - |
dc.description.abstract | Під час дослідження обраної проблеми висвітлюються основні умови, за яких можуть розгортатися процеси постановки та розв’язування навчальних задач, що покликані, за допомогою професійно здійсненого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати шлях удосконалення не лише знань та умінь, а й способи привласнення учнями соціально значимих норм і цінностей. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | задача | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | задачна ситуація | uk_UA |
dc.subject | навчальна ситуація | uk_UA |
dc.subject | учбова задача | uk_UA |
dc.subject | навчальна задача | uk_UA |
dc.subject | освітня задача | uk_UA |
dc.subject | виховна задача | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | проблема | uk_UA |
dc.subject | формулювання і розв’язування задач | uk_UA |
dc.title | Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв'язування навчальних задач | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Надвинична.pdf | 472 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.