Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29982
Назва: | Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу |
Автори: | Воронка, Галина |
Ключові слова: | дисципліни обов’язкові (вибіркові; обов’язкові) факультативні курси “ядро” /елективні варіанти обов’язковий мінімум/ факультативний максимум визначені (регламентовані) базові (спеціальні) фундаментальні (профільні) дисципліни вибіркові/рекомендовані дисципліни дихотомна організація структури програ фундаменталізація вищої освіти номенклатурний перелік спеціальних дисциплін гуманітаризація навчального процесу меню елективних дисциплін гуманістичний напрям у педагогічній науці антропоцентричність освітньої системи акцентування особистісних підходів гуманістична педагогіка гуманітарні цінності освітологія освіта невидима неформальна (змістова) / видима формальна “гуманістичне мислення” / “гуманітарне мислення” філософські теорії “самопізнання людини” / “цілісності людини” |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ТДЕУ |
Бібліографічний опис: | Воронка, Г. Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу [Текст] / Галина Воронка // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 147-156. |
Короткий огляд (реферат): | Подаються матеріали щодо результатів кількісного аналізу комплексної структури, контекстуального аналізу інтегрованого змісту економічних магістерських програм, які використовуються у вищих навчальних закладах університетського типу у США, Великій Британії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29982 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 4 (22) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Воронка.pdf | 392.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.