Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | М'ясоїд, Петро | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-22T08:08:50Z | - |
dc.date.available | 2018-06-22T08:08:50Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | М'ясоїд, П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології [Текст] / Петро М'ясоїд // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 53-95. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29987 | - |
dc.description.abstract | Дослідження має теоре-ико-експериментальний характер і ґрунтується на аналізуванні: - сутнісного наповнення “Розвитку пам’яті”, взятого у соціальному, логічному та психологічному контекстах життя-творчості автора книги; - спроби заперечити існування “паралелограма розвитку запам’ятовування”, яка має місце у психологічній літературі; - наших даних, отриманих за методикою експерименту О. Леонтьева; - руху-поступу ідей школи Л. Виготського, викладених у працях фундатора школи, його учнів та послідовників; - ідей школи, взятих з огляду на дискусії, що тривалий час точаться у вітчизняній психології; - історико-логічного руху-поступу теоретичного знання психології, взятого у контексті спроб розв’язку основної проблеми цієї дисципліни, певного типу наукової раціональності та контекстів наукової творчості. Дослідження містить матеріали статті автора [112], оприлюдненої у ювілейному, присвяченому сторіччю з дня народження О. Леонтьева, числі “Вопросов психологии”, й продовжує логіку його публікацій [ 3; 4; 5; 7; 8; 113; 115; 116]. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | факт | uk_UA |
dc.subject | теорія | uk_UA |
dc.subject | запам’ятовування | uk_UA |
dc.subject | опосередковування | uk_UA |
dc.subject | знак | uk_UA |
dc.subject | психологічне знаряддя | uk_UA |
dc.subject | генетичний закон | uk_UA |
dc.subject | “паралелограм розвитку запам’ятовування” | uk_UA |
dc.subject | “врощування” | uk_UA |
dc.subject | принцип паралелограму | uk_UA |
dc.subject | “паралелограм” О. Леонтьєва | uk_UA |
dc.subject | значення | uk_UA |
dc.subject | переживання | uk_UA |
dc.subject | школа Л. Виготського | uk_UA |
dc.subject | драма ідей | uk_UA |
dc.subject | життя-творчість | uk_UA |
dc.subject | основна проблема психології | uk_UA |
dc.subject | внутрішнє | uk_UA |
dc.subject | зовнішнє | uk_UA |
dc.subject | моністичний принцип | uk_UA |
dc.subject | гносеологічне відношення психології | uk_UA |
dc.subject | “коло пізнання” | uk_UA |
dc.subject | не-класична психологія | uk_UA |
dc.subject | категорія практики | uk_UA |
dc.subject | Л. Виготський | uk_UA |
dc.subject | О. Леонтьєв | uk_UA |
dc.subject | С. Рубінштейн | uk_UA |
dc.subject | В. Роменець | uk_UA |
dc.title | "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 1 (23) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
М’ясоїд.pdf | 958.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.