Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29991
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черемних, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-22T08:45:04Z | - |
dc.date.available | 2018-06-22T08:45:04Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Черемних, К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію [Текст] / Катерина Черемних // Психологія і суспільство. – 2006. – № 1. – С. 127-133. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29991 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми спричинена сучасними умовами професійного простору і ринку праці - формуванням нових еталонних моделей професіонала. А для психологів ця проблема постає особливо гостро у зв’язку із розширенням поля професійної діяльності, з одного боку, та специфічним значенням адекватності фахової самооцінки для ефективності цієї діяльності - з іншого. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.title | Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2006, № 1 (23) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черемних.pdf | 412.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.