Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30057
Назва: | Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання |
Автори: | Ревасевич, Ірина |
Ключові слова: | особистісна адаптованість ставлення оцінка і самооцінка внутрішнє прийняття психічний образ психологічна ситуація Я-концепція модульно-розвивальна система навчання модель-конфігуратор інваріант особистісної адаптованості. |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [Текст] / Ірина Ревасевич // // Психологія і суспільство. – 2007. – № 1. – С. 109-127. |
Короткий огляд (реферат): | Серед зарубіжних науковців наявні чималі розбіжності як у поглядах на природу адаптації людини, так і у витлумаченні змісту адаптаційного процесу зокрема. Переважно вони обґрунтовують лише два рівні пристосу-вання (адаптованість - неадаптованість) і визначають їх сутність на теоретико-методологічних засадах власного підходу до інтерпретації психологічної організації внутрішнього світу індивіда: представники психоаналітичного напрямку пов’язують її з відсутністю тривоги, гуманістичного - із оптимальною взаємодією особистості і середовища, бігевіорального - з позитивним стимулом оперантної реакції, когнітивного - із відсутністю дискомфорту |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30057 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 1 (27) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ревасевич.pdf | 638.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.