Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30058
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T09:35:04Z | - |
dc.date.available | 2018-06-26T09:35:04Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2007. – № 1. – С. 128-135. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30058 | - |
dc.description.abstract | Розкрити особливості рефлексивної діяльності учнів на нормативно-регуляційному періоді інноваційного освітнього метапроцесу, обґрунтувати механізм нормування знань та виявити його вплив на створення передумов для саморозвитку їх особистості та осмислення себе як цілісності. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система A.B. Фурмана | uk_UA |
dc.subject | нормативно-регуляційний період | uk_UA |
dc.subject | особистісна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | рефлексивний моніторинг | uk_UA |
dc.subject | ретроспективна схематизація | uk_UA |
dc.subject | суб’єктивне привласнення знань | uk_UA |
dc.subject | ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | механізми самомобілізації та самоорганізації | uk_UA |
dc.title | Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді молульно-розвивального навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 1 (27) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко.pdf | 464.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.