Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30066
Назва: | Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів |
Автори: | Бригадир, Марія |
Ключові слова: | сфера освіти модульно-розвивальна система A.B. Фурмана інновація наукове проектування соціально-психологічний проект соціальна інженерія соціальна суб’єктність рефлексивно-креативне проектування метаонтологічні пласти |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 5-15. |
Короткий огляд (реферат): | Це дослідження виконане в контексті реалізації фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання, автором якого є A.B. Фурман. Ним обґрунтовані теоретичні основи масштабних інновацій, розроблена методологія зреалізування новаційного потенціалу в наявний освітній орг-простір [32; 34—40]. Професор A.B. Фурман запропонував вітакультурну парадигму організації соціального довкілля [33; 41], що обстоює ідею наукового конструювання оточення на принципах розвитковості, кватерності, типо-логізації, метасистемності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30066 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2007, № 2 (28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бригадир.pdf | 529.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.