Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30627
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій В. | - |
dc.contributor.author | Furman, Anatoliy V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T11:00:17Z | - |
dc.date.available | 2018-07-17T11:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. В. Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення [Текст] / Анатолій В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 174-192. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30627 | - |
dc.description.abstract | In the article the 15 years’ experience of the scientific development of educational scenarios as one of the most important innovation-methodolodical ways of projecting and realization of psychodramatic technologies of efficient interaction of a teacher and students in the author’s experimental system of module-developing system has been generalized. The composition and terminology, concepts, principles and conditions of creation of complete scenarios of ideal training-psychological act-event has been substantiated. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.title | Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational Scenarios: Essence, Composition, Principles of Creation | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2009, № 3 (37) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 701.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.