Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-18T09:23:45Z-
dc.date.available2018-07-18T09:23:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАдамів С. Є. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій / С. Є. Адамів // Science Rise : наук. журн. Сер. : Педагогічна освіта. – 2016. – № 4 (21). – С. 22–25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30659-
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність професійної компетентності. Обґрунтовано актуальність формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій. У контексті дослідження педагогічними умовами формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій визначено: створення професійно-мотиваційного середовища шляхом використання інтерактивних технологій; забезпечення інтегративного підходу в формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів; залучення студентів в квазіпрофесійну діяльність на основі ділових та рольових ігор; активізація самоосвітньої діяльності студентів засобами інтерактивних технологій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScience Rise : наук. журн. Сер. : Педагогічна освіта. – 2016. – № 4 (21)uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка, майбутні маркетологи, професійна компетентність, педагогічні умови, інтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectprofessional preparation, future marketers, professional competence, pedagogical conditions, interactive technologiesuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
texc_2016_4(5)__5.pdfПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій338.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.