Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-18T11:16:25Z-
dc.date.available2018-07-18T11:16:25Z-
dc.date.issued2015-10-17-
dc.identifier.citationАдамів С. Є. Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх маркетологів / С. Є. Адамів // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 16–17 жовт. 2015 р.). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2015. – С. 27–30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30671-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеса : ГО «Південна фундація педагогіки»uk_UA
dc.subjectкласифікація інтерактивних методів, інтерактивні методи організації смислотворчості, використання інтерактивних технологійuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх маркетологівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів С.Є.-тези.docxВикористання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх маркетологів21.97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.