Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31242
Назва: МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ В ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦІЇ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ
Інші назви: MOBILE APPLICATIONS IN ONLINE DISTRIBUTION OF INSURANCE SERVICES
МОБИЛЬНЫЕ ПРИЛОЖЕНИЯ В ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦИИ СТРАХОВЫХ УСЛУГ
Автори: Клапків, Юрій Михайлович
Klapkiv, Yuriy
Клапкив, Юрий Михайлович
Ключові слова: страхові послуги; мобільні додатки; онлайн дистрибуція; Інтернет.
insurance services; mobile applications; online distribution; the Internet.
страховые услуги; мобильные приложения; онлайн дистрибуция; Интернет.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чорном. нац. ун-т ім. Петра Могили (Економіка). – Миколаїв, 2018. – Т. 302. Вип. 290. – C. 42-47
Бібліографічний опис: Клапків Ю.М. Мобільні додатки в онлайн дистрибуції страхових послуг / Клапків Ю.М. // Наукові праці : наук. журн. / Чорном. нац. ун-т ім. Петра Могили (Економіка). – Миколаїв, 2018. – Т. 302. Вип. 290. – C. 42-47.
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Відзначено активне поширення смартфонів у щоденному житті мешканців України в поєднанні із інтернетизацією країни, що має місце в останні роки в геометричній прогресії. Доступність Інтернету та технічний розвиток дозволяють трактувати мобільні додатки як перспективний канал дистрибуції. Виокремлені переваги визначають пріоритетність як для страхових компаній, так і для клієнтів використання мобільних додатків. Для клієнта це обумовлено новими можливостями та комфортом. Для страхових компаній зменшенням витрат на аквізицію страхових послуг та додаткові переваги в регулюванні чи контактуванні з клієнтом. Мобільні додатки забезпечують не лише продаж страхових послуг, але і обслуговування, превенцію чи навіть ліквідацію збитку. Відзначено, що окрім технічної складової дистрибуції через Інтернет та мобільні додатки значну роль має нормативно-правова складова. Рекомендованими є наближення до норм ЄС, а саме приведення у відповідність із Insurance Distribution Directive, що б дозволило розширити пропозицію дистрибуції страхових компаній через мобільні додатки.
Опис: Отмечено активное распространение смартфонов в повседневной жизни жителей Украины в сочетании с интернетизацией страны, которое имеет место в геометрической прогрессии в последние годы. Доступность Интернета и техническое развитие позволяют трактовать мобильные приложения как перспективный канал дистрибуции. Выделенные преимущества определяют приоритетность как для страховых компаний, так и для клиентов использование мобильных приложений. Для клиента это является новыми возможностями и дополнительным комфортом. Для страховых компаний уменьшение расходов на аквизицию страховых услуг, и дополнительные преимущества в регулировании или контактировании с клиентом. Мобильные приложения обеспечивают не только продажи страховых услуг, но и обслуживание, превенцию или даже ликвидацию убытка. Отмечено, что кроме технической составляющей дистрибуции через Интернет и мобильные приложения значительную роль имеет нормативно-правовая составляющая. Рекомендовано приближение к нормам ЕС, а именно приведение в соответствие с Insurance Distribution Directive, что позволит расширить предложение дистрибуции страховых компаний через мобильные приложения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31242
ISSN: 2415-7155
1609-7742
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КлапківЮ_МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ В ОНЛАЙН ДИСТРИБУЦІЇ.pdf346.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.