Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31484
Назва: | Розвиток ЄС як «Policy-Making State» при посиленні федеральної форми наддержавного устрою |
Автори: | Куриляк, Максим |
Ключові слова: | Брекзит державний устрій європейське ядро Європейський Союз наддержава регуляторна держава |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Куриляк, М. Розвиток ЄС як «Policy-Making State» при посиленні федеральної форми наддержавного устрою [Teкст] / Максим Куриляк // Журнал європейської економіки. - 2018. - Т. 17, № 1. - С. 59-79. |
Короткий огляд (реферат): | Виокремлено тенденції розвитку Європейського Союзу як об’єднання національних держав наддержавного типу. Проаналізовано особливості унітарної та федеративної форм державного устрою країн-членів ЄС і з’ясовано, що для процесу їхнього розвитку характерне взаємопроникнення. Вказано, що це виражається в унітарних державах у розширенні суверенних прав регіонів, особливо окремих, а у федеральних країнах – в їх звуженні. Зазначено, що вихідним положенням концепції автора є теза, що Європейський Союз в умовах глобалізації сформувався до рівня наддержави з переважно регуляторними функціями (policy-makingstate). Наголошено, що його розвиток відбувається по висхідній у напрямі наддержави федеративного типу, в якій країни-члени матимуть статус залежно від досягнення рівня соціально-економічного розвитку та додаткових умов, що визначатимуть лідери. Акцентовано, що обов’язковими умовами членства в Європейському Союзі мають бути громадянство: вільний рух товарів, робочої сили і капіталу; спільна зовнішня й безпекова політика; імплементація законів ЄС. Уточнено, що країни європейського ядра повинні підписати договір про федерацію та європейську конституцію; бути членами Європейського валютного союзу і Шенгенської зони. Зауважено, що для країн інших швидкостей поза ЄС ставляться умови, послідовне виконання яких наближує їх до членства. До них зараховано: асоційоване членство з ЄС; надання статусу країни-кандидата у члени ЄС; включення до процесу імплементації Маастрихтських критеріїв; можливість членства у Шенгенській зоні та єврозоні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31484 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал європейської економіки Том 17 (№1) Березень 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Куриляк.pdf | 441.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.