Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарай, Наталія Ізидорівна-
dc.date.accessioned2019-03-01T13:22:18Z-
dc.date.available2019-03-01T13:22:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСарай, Н.І. Оцінка конкурентоспроможності вітчизняного ринку молокопродукції / Н.І. Сарай // Сталий розвиток економіки. - 2018. - Випуск 1 (38). - С. 186-192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32876-
dc.description.abstractУ статті визначено економічну суть категорії «конкурентоспроможність продукції». Обґрунтовано існування взаємозв’язку та взаємозалежності категорій конкурентоспроможності продукції та підприємства. Охарактеризовано основні проблеми молочної галузі України та запропоновано шляхи забезпечення конкурентних переваг молокопереробних підприємств. Проведено порівняльний аналіз конкурентоспроможності молока товарного на ринку молокопродукції.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.titleОцінка конкурентоспроможності вітчизняного ринку молокопродукціїuk_UA
dc.title.alternativeEstimation of competitiveness of the domestic dairy marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентоспроможність продукції.pdf814.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.