Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32957
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брич, Василь Ярославович | - |
dc.contributor.author | Білоус, Любомир Йосипович | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-11T08:15:06Z | - |
dc.date.available | 2019-03-11T08:15:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Брич, В. Я. Формування динамічної моделі управління навчанням робітничого персоналу [Текст] / В. Я. Брич, Л. Й. Білоус // Український журнал прикладної економіки. – 2017. – Том 2. – Вип. 1. – С. 175-183. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32957 | - |
dc.description.abstract | У роботі показана загальна ефективність внутрішньофірмового навчання, яка визначається з точки зору економічного ефекту у вигляді повернення від інвестицій в навчання, що ставить перед керівництвом підприємств підвищені вимоги щодо навчання, вибору навчальної, розвиваючої технології. Аналіз показав, що визнання професійних досягнень працівників у межах підприємств повинно бути співрозмірним із публічним визнанням працівників за його межами. Результати дослідження демонструють, що витрати на соціальне забезпечення працівників не призводять до підвищення конкурентоспроможності персоналу, що може пояснюватись невідповідністю підприємства сучасному технологічному рівню. На основі результатів моделювання у роботі визначено, що при відсутності заборгованості з виплати заробітної плати працівникам деяких підприємств позитивну динаміку ефективності роботи персоналу можна забезпечити при витратах на оплату праці в сукупних ресурсах підприємства в межах 10 % та сукупних виплат (преміальних, заохочувальних та компенсаційних) у структурі витрат на оплату праці персоналу підприємства в межах 15 %. У роботі зазначено, що аналіз впливу мотиваційних інструментів управління нематеріальними стимулами на конкурентоспроможність персоналу деяких підприємств показує, що професійні досягнення працівників у межах підприємств або відсутні, або не спостерігаються. Також управлінські рішення повинні бути спрямованими на забезпечення задоволеності працівниками умовами праці на робочому місці та покращення психологічного клімату в колективі. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний економічний університет | uk_UA |
dc.subject | модель управління | uk_UA |
dc.subject | робітничий персонал | uk_UA |
dc.subject | програма підготовки | uk_UA |
dc.subject | management model | uk_UA |
dc.subject | workforce | uk_UA |
dc.subject | training program | uk_UA |
dc.title | Формування динамічної моделі управління навчанням робітничого персоналу | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of the dynamic model of management by training staff | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування динамічної моделі управління навчанням.pdf | 261.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.