Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаружко, Анастасія-
dc.date.accessioned2019-08-23T11:23:54Z-
dc.date.available2019-08-23T11:23:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗаружко, Анастасія Морально-етичні цінності підприємця: формування та розвиток (соціально-філософський аналіз) [Текст] / Анастасія Заружко // Соціокультурні та політичні пріоритети української нації в умовах глобалізації : щоріч. наук. пр. / відп. за вип. Т. В. Гончарук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 586-587.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35112-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleМорально-етичні цінності підприємця: формування та розвиток (соціально-філософський аналіз)uk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРІОРИТЕТИ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
586.pdf64.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.