Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37699
Назва: Маркетингове забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту
Автори: Борисова, Т. М.
Монастирський, Г. Л.
Окрепкий, Р. Б.
Островерхов, В. М.
Іванечко, Н. Р.
Процишин, Ю. Т.
Борисяк, О. В.
Живко, М. А.
Хрупович, С. Є.
Ключові слова: маркетингове управління
сталий розвиток міського громадського транспорту
маркетингова інноваційна діяльність міського громадського транспорту
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль, Осадца Ю. В.
Бібліографічний опис: Маркетингове забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту [Електронний ресурс] : монографія / Т. М. Борисова, Г. Л. Монастирський, Р. Б. Окрепкий [та ін.] ; за ред. Т. М. Борисової, Г. Л. Монастирського. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. - 220 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто теоретично-методологічні засади маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту, досліджено потенціал маркетингу у його забезпеченні, обгрунтовано організаційно-економічні заходи з маркетингового забезпечення сталого розвитку міського громадського транспорту. Для науковців, аспірантів, студентів, державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування, керівників комунальних організацій, лідерів громадських організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37699
ISBN: 978-966-654-559-9
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!Monograf_2019_Tema.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.