Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37809
Назва: Digital marketing of energy service companies’ personnel in the context of socio-economic development
Автори: Brych, Vasyl
Borysiak, Olena
Brych, Bohdan
Брич, Василь Ярославович
Борисяк, Олена Володимирівна
Брич, Богдан Васильович
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Brych, V. Digital marketing of energy service companies’ personnel in the context of socio-economic development [Text] / V. Brych, O. Borysiak, B. Brych // Strategies for sustainable socio-economic development and mechanisms their implementation in the global dimension : collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 3 Vol. // VUZF University of Finance, Business and Entrepreneurship. – Sofia : VUZF Publishing House «St. Grigorii Bogoslov», 2019. – Vol. 3. – P. 309-317
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37809
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brych_Borysiak_Brych_mon.pdf363.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.