КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 133 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Попит на розумну інтегровану мобільність як детермінанта розвитку транспортуБорисова, Т. М.
2020Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на клієнтаБондарук, О.
2020Регіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового просторуБогашко, О. Л.
2020Маркетингова комунікаційна політикаБіляшевич, А. Р.
2020Формування нової мережі громадського транспорту міста ТернопільБілобровко, О. О.; Борисяк, О. В.
2020Сучасні тенденції розвитку маркетингу на українському та світовому ринкахБербека, О. Б.
2020Особливості використання гнучких методологій у маркетингуБандурка, Л. О.
2020Надання транспортних послуг в умовах глобалізаціїАрасланова, О. Ю.
2020The Velo culture: is there a potential of implementing cycling and electric transportation as a common practice in Ternopil?Shishko, Z.
2020Analysis of Glocalization: Emotional Marketing and “Voice of the Customer”Lutsyshyn, А.; Okrepkyi, R. A.
2020Liability insurance: concept and perspectives of developmentHalytska, А.
2020Principles of the organization of marketing activities of an enterpriseEtsah Tsabourg Geojea Verel
2020Green public transport as a part of country’s socio-economic developmentBlazhey, І. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 133 з 133