Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38199
Назва: The strategy of marketing as a tool of competitiveness management
Інші назви: Стратегія маркетингу як інструмент управління конкурентоспроможністю
Автори: Temchenko, Hanna
Astafieva, Kateryna
Bondarchuk, Olga
Темченко, Ганна
Астаф’єва, Катерина
Бондарчук, Ольга
Ключові слова: marketing activity
marketing management
competitive advantages
management
efficiency
маркетингова діяльність
маркетингове управління
конкурентні переваги
управління
ефективність
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Temchenko, Н.The strategy of marketing as a tool of competitiveness management [Текст] / Hanna Temchenko, Kateryna Astafieva, Olga Bondarchuk // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2020. – Вип. 1. – С. 126-133.
Короткий огляд (реферат): Introduction. Efficient management is the necessary component of improving the efficiency and production competitiveness, creation, development and realization of competitive advantages of enterprises in the market conditions. In order to exist the enterprise must clearly define and perform its mission. Competition encourages the enterprise to think of effective means to accomplish its mission and its competitive status. The main task of marketing strategy isthe competitive advantageformation. Thus, definite mission, competitive status and competitive advantage, the principles, rules, norms andthe firm’sobjectivesgive a stable basis for making any decisions in the organization and development of the strategy integrity that is acceptable for the external and the internal enterprise environment. Purpose. The purpose of the article is to find the strategic basis of marketing to manage the competitiveness of the enterpriseeffectively. Methods. The methods of abstraction, analysis, idealization, systematization, institutional analysis are used in the research work. Results. The mathematical model of the indicator which characterizes the economic return from the rational formation and the application of the marketing mechanism in combination with the material-resource potential and real potential capabilities of the organization are proposed for consideration. The application of the proposed model allows to calculate the parameters of the organization competitiveness in the following sequence: product competitiveness, enterprise competitiveness, industry competitiveness. Perspectives. It is necessary to find and approve new ways of enterprises’ competitivenessenhancement that consider the sectoral and regional peculiarities of the developmentin the current situation. In our opinion, it is necessary to implementthe positive experience of foreign countries in improving the competitiveness of the economy, in particular, cluster theory of the economic development. Вступ. Ефективне управління є необхідною складовою підвищення ефективності та конкурентоздатності виробництва, створення, розвитку і реалізації конкурентних переваг підприємств в умовах ринку. Щоб існувати, підприємство має визначити і виконувати свою місію. Конкуренція змушує підприємство думати про ефективні способи виконання свого призначення, про свій конкурентний статус. Головне завдання маркетингової стратегії – формування конкурентної переваги. Таким чином, певна місія, конкурентний статус і конкурентна перевага, принципи, правила, норми та орієнтири фірми дають стійку базу для прийняття будь-яких рішень в організації та розробки цілісності стратегії, яка прийнятна для зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Мета дослідження полягає в пошуку стратегічних засад маркетингу для ефективного управління конкурентоздатністю підприємства. Методи. В роботі використано методи абстрагування, аналізу, ідеалізації, систематизації, інституційного аналізу. Результати. Запропоновано до розгляду математичну модель показника, який характеризує економічну віддачу від раціонального формування і використання механізму маркетингу в сукупності з матеріально-ресурсним потенціалом і реальними потенційними можливостями організації. Використання запропонованої моделі дає змогу розрахувати параметри конкурентоспроможності організації в такій послідовності: конкурентоспроможність продукту, конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність галузі. Перспективи. У ситуації, що склалася, необхідний пошук і апробація нових шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств, які враховують галузеві та регіональні особливості розвитку. На нашу думку, необхідно використовувати позитивний досвід зарубіжних країн у підвищенні конкурентоспроможності економіки, зокрема кластерну теорію економічного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38199
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2020 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Темченко.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.