Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38296
Назва: Нативна реклама як пріоритетний напрям управління контентною стратегією
Автори: Легкий, Олег
Марцінковська, Олександра
Ключові слова: цифровий маркетинг
комунікаційні канали
веб-сайт
контекстно-банерна реклама
нативна реклама
блогінг
контент-маркетинг
digital marketing
communication channels
website
PPC advertising
native advertising
blogging
content marketing
Дата публікації: 2019
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Легкий, О. Нативна реклама як пріоритетний напрям управління контентною стратегією [Текст] / Олег Легкий, Олександра Марцінковська // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2019. - Вип. 24. - С. 53-62.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено сучасний стан використання комунікаційних каналів мережі “Інтернет”, стосовно якого виокремлено превалювання споживчої цінності повідомлень у розрізі контент-маркетингу, що конкурує з традиційнішими засобами (контекстною та медійною рекламами); систематизовано сучасні принципи контент-стратегії фірми, котрі ґрунтуються, передусім, на асесорських рекомендаціях компанії Google та якісному досвіді відвідувача веб-сайта; визначено сутність нативної реклами як нового гібридного інструменту цифрового маркетингу, що поєднує споживчу корисність матеріалу й комерційну складову оголошення для досягнення тактичних (генерування вхідного трафіку, збільшення охоплення) та стратегічних цілей (розкриття іміджевої і, частково, нагадувальної функцій цього інструменту); висвітлено основоположні чинники успішності нативної реклами в сучасних умовах конкуренції інформаційних порталів та контентних проектів у соціальних мережах; окреслено тенденції розвитку нативної реклами і шляхи визначення її результативності. The following article outlines the current state of the management of communication channels usage on the Internet, especially the PPC (Pay Per Click) model of it; nowadays this process is characterized by the prevalence of the consumer value of messages, which occurs in the context of content marketing; in its turn, it is highlighted how content marketing initiatives compete with more traditional means (contextual and display advertising); modern principles and requirements of the content strategy of the company, based primarily on Google’s assessments recommendations and quality experience of the website visitor, are systematized, and they include the profile and authority of the author, specifications regarding video on web-pages, “Your Money Your Life” criteria (which focuses on goods and services that may influence many state or health of the consumer or visitor of the web-page), author’s reputation, and the criterion E-A-T (Expertise, Credibility, Reliability); the essence of native advertising as a new hybrid digital marketing tool that combines the consumer usefulness of the material and the commercial component of the advertisement module to achieve tactical (generating inbound traffic, increasing campaign reach) and strategic goals (applying the image and, in part, reminiscent marketing functions of this tool) are identified; the basic factors of success of native advertising in modern conditions of competition of information portals and content projects in social networks are highlighted; the method of calculation of the native advertising performance is suggested which includes several indicators to calculate the returns on the specific native advertising; tendencies of development of native advertising and ways of determining its effectiveness are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38296
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 24 2019 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Легкий.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.