Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38298
Назва: Сучасні тренди Інтернет-маркетингу
Автори: Турчин, Люба
Островерхов, Віктор
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
SEO-оптимізація
SMM
email- маркетинг
чат-боти
месенджери
веб-аналіз
контекстна реклама
Internet marketing
SEO-optimization
SMM
Email marketing
chatbots
messaging apps
web analytics
contextual advertising
Дата публікації: 2019
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Турчин, Л. Сучасні тренди Інтернет-маркетингу [Текст] / Люба Турчин, Віктор Островерхов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2019. - Вип. 24. – С. 75-85.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи інтернет-маркетингу, проаналізовано застосування його інструментів, досліджено впровадження інноваційних трендів інтернет-маркетингу в діяльність сучасних підприємств. Розглянуто й охарактеризовано інструменти інтернет-маркетингу, такі, як: SEO-оптимізацію, тобто просування в пошукових системах; е-mail розсилання; рекламу в соціальних мережах (SMM); контекстну рекламу, один із найпопулярніших методів реклами, яку здійснюють в інтернеті; банерну рекламу, графічне зображення, розташоване на сторінці веб-сайта видавця; арбітраж трафіку, купівлю веб-майстром трафіку за певною ціною для подальшого продажу на вигідніших умовах. Визначено та проаналізовано основні тренди, що домінують у сфері інтернет-маркетингу, а саме: динамічну активізацію мобільного маркетингу, активне використання веб-аналізу, рекламу у відеоформаті, маркетинг впливу (стратегію, яка передбачає, що спеціальні люди донесуть до обраної аудиторії потрібний посил), еmail-маркетинг, контент-маркетинг, просування в Instagram, чат-боти і месенджери, перехід від індивідуалізму до спільної творчості. Підсумовано, що інтернет-технології змінюють способи взаємодії компаній зі своїми співробітниками, партнерами, конкурентами та постачальниками, а інтернет-маркетинг розвивається з неймовірною швидкістю, і встигають за новими трендами тільки ті, які швидко вміють змінюватися та адаптовуватися до нових умов бізнесування, також продумують високоякісну маркетингову стратегію. The article discusses the theoretical foundations of Internet marketing, analyzes the use of Internet marketing tools, investigates the introduction of innovative Internet marketing trends in the activities of modern enterprises. Internet marketing tools have been reviewed and characterized, such as: SEO-optimization, ie search engine promotion; E-mail; advertising on social networks (SMM); contextual advertising, one of the most popular advertising methods on the Internet; banner advertising, graphic image is located on the website page Publisher; traffic arbitrage, purchase by a webmaster of traffic at a certain price for resale on better terms. The main trends that dominate the field of Internet marketing are identified and analyzed, namely: dynamic activation of mobile marketing, active use of web analytics, advertising in video format, influencer marketing (a strategy that requires special people to reach the desired audience), Email marketing, content marketing, Instagram promotion, chatbots and messengers, the transition from individualism to collaborative creativity. It is concluded that Internet technologies are changing the way companies interact with their employees, partners, competitors and suppliers, and Internet marketing is evolving with incredible speed, and only those who are able to change and adapt to new business conditions are catching up with new trends, think of a quality marketing strategy. The authors find that with the development of society and the growth of progress in the whole business it is becoming increasingly difficult to promote their product or service, especially in the conditions of fierce competition. In fact, for a successful business, an entrepreneur must be an innovator, not afraid of changes in the organization of marketing activities. The business owner should monitor all the actions of his competitors, use all possible (legitimate) ways to achieve the goal, so the main goal is to increase the competitiveness of the company and increase its profits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38298
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 24 2019 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Турчин.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.